Me ei räägi enam ainult parkimisautomaadist või kohvimasinast. Tänapäeva iseteenindus tähendab:

  • laadimispunkte elektriautodele,
  • iseteeninduslikke pesupunkte,
  • pesumajasid ja puhastuspunkte,
  • joogiveejaamu ja tööriistalaenutusi,
  • ning palju muud.

Teenused on järjest paindlikumad, kättesaadavamad ja targemad. Kuid selleks, et see kõik töötaks sujuvalt, on vaja makselahendust, mis peab ajaga sammu.

Payter ei ole pelgalt makseterminal. Tegemist on paindliku ja tulevikukindla tehnoloogiaplatvormiga, mis võimaldab iseteenindusteenustel areneda koos kliendi ootustega.

  • Kiire, kontaktivaba makse NFC ja mobiilirakendustega
  • Lahendused äriklientide ja eratarbijate jaoks – nt krediidil pesemine, lojaalsuskaardid või ettevõttespetsiifilised lahendused
  • Tugev telemeetria ja haldus – näed reaalajas, mis toimub, kus toimub ja kas kõik töötab
  • Skaleeritavus – alustad ühe seadmepunktiga, laiened sajani

Uuringud ja tegelik kogemus näitavad:

  • Klient eelistab iseseisvat ja kiiret teenust
  • Makselahendus mõjutab otseselt kasutajakogemust – kui makse ei toimi, jääb ost tegemata
  • Innovatiivne lahendus eristab sind konkurentsis

Tänane otsus investeerida tulevikukindlasse lahendusse on homse edu alus.


Tänased kasutajad on harjunud Uberi, Bolt Foodi ja iseteeninduskassade loogikaga. Nad ootavad sama lihtsust ja kiirust ka sinult – olgu tegemist autopesula, kohviautomaadi või täiesti uue teenusega sadamas või kaubanduskeskuses.

Payteri kaudu saab Eesti ettevõtja pakkuda nutikat ja töökindlat lahendust, mis kasvab koos äri vajaduste ja klientide ootustega.


Võta ühendust meie meeskonnaga või loe rohkem Payteri lahenduste kohta.