Alates sellest sügisest, 2025, on ka Eestis olemas uus iseteeninduslik kaardimakse lahendus, mis võimaldab ettevõtetel pakkuda kiiret ja töökindlat teenust, saades maksed oma kontole juba järgmisel tööpäeval. Lahenduse toob turule PayUnited, mis esindab rahvusvahelist makseterminalide tootjat Payter. Kiirem rahavoog – vähem peavalu ettevõtjale Kui seni…
Kui pakud iseteeninduslikku teenust – olgu selleks pesula, kohviautomaat, müügikiosk või midagi muud, on kaardimaksevõimalus klientide ootuseks, mitte luksuseks. Kuid iga kaarditerminal pole võrdne. Siin on viis põhimõtet, mida peaksid teadma enne, kui valid iseteenindusliku makselahenduse. 1. Töökindlus ei ole eeldus – see on kriitiline…
Meie maailm liigub üha kiiremas tempos ja tarbijate ootused kasvavad sama kiiresti. Kiirus, mugavus ja kontaktivabad teenused ei ole enam lisaväärtus – need on norm. Siin tulevadki mängu iseteeninduslikud lahendused, mis muudavad meie igapäevaseid harjumusi juba täna ning kujundavad seda, kuidas tarbime homme. Iseteenindus ei…
Kaardimaksevõimalus iseteeninduslikele teenustele – nagu pesulad, kohviautomaadid või laadimispunktid – võib tunduda justkui vältimatu investeering. Samas on paljude ettevõtjate jaoks kõrge algkulu ehk CAPEX (kapitalikulu) see, mis paneb piduri peale. Aga mis oleks, kui saaks alustada ilma investeeringuta? Tutvustame: 0 CAPEX mudel 0 CAPEX mudel…
Iga päev kasutavad inimesed kümneid erinevaid iseteeninduslikke teenuseid – kohviautomaat hotellis, autopesula linnaserval või müügikiosk sadamas. Üha enam ootavad kliendid, et need teenused töötaksid kiiresti, tõrgeteta ja ilma vajaduseta sularaha järele. Siin tulebki mängu Payteri sularahata makselahendus – intuitiivne ja töökindel süsteem, mis sobib igasugustesse…